Білім беру ұйымы қаржылық қызметінің негізгі көрсеткіштері |
||||
"___1_" 10. 2021 ж. жағдай бойынша |
||||
"Чаглинка станциясының негізгі орта мектебі" КММ |
||||
(білім беру ұйымының атауы) |
||||
Кезеңділігі: тоқсан сайын |
||||
Орта білім |
өлшем бірлігі. |
2021жыл |
||
жылдық жоспар |
кезеңге арналған жоспар |
нақты 9 ай |
||
1. Білім алушының орташа жылдық контингенті |
адам |
88 |
88 |
88 |
1 білім алушыға жұмсалатын орташа шығыс |
мың. тенге |
731,068 |
731,068 |
548,301 |
2. Барлық шығыстар, мың теңге |
мың. тенге |
82,877,000 |
82,877,000 |
62,157,750 |
оның ішінде: |
||||
3. Жалақы қоры |
мың. тенге |
66,675,000 |
66,675,000 |
50,006,250 |
оның ішінде: |
||||
3.1. Әкімшілік қызметкерлер |
мың. тенге |
4,702,186 |
4,702,186 |
3,526,639 |
штат саны |
бірлік |
3 |
3 |
3 |
орташа айлық жалақы 1 бірлік. |
тенге |
130,616 |
130,616 |
130,616 |
3.2. Басқа педагогикалық қызметкерлер (педагог-психолог, әлеум.педагог, тәлімгер, қосымша білім беру педагогі ) |
мың. тенге |
6,258,420 |
6,258,420 |
4,693,815 |
штат саны |
бірлік |
5 |
5 |
5 |
орташа айлық жалақы 1 бірлік. |
тенге |
74,505 |
74,505 |
74,505 |
3.3. Көмекші және техникалық қызметкерлер |
мың. тенге |
8,968,394 |
8,968,394 |
6,726,295 |
штат саны |
бірлік |
14 |
14 |
14 |
орташа айлық жалақы 1 бірлік. |
тенге |
62,28 |
62,28 |
62,28 |
3.4. Негізгі қызметкерлер-мұғалімдер |
мың. тенге |
58,536,000 |
58,536,000 |
35,749,242 |
штат саны |
бірлік |
22 |
22 |
22 |
орташа айлық жалақы 1 бірлік. |
тенге |
195,120 |
195,120 |
195,120 |
2. Салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер |
мың. тенге |
7,033,000 |
7,033,000 |
5,274,750 |
3. Коммуналдық шығындар (жарық, су, жылу, байланыс, интернет, үй-жайларды жалға алу және т. б.) |
мың. тенге |
10,357,000 |
10,357,000 |
7,767,750 |
4. Үй-жайлар мен жабдықтарды ағымдағы жөндеу |
мың. тенге |
0 |
0 |
0 |
5. Күрделі шығындар (күрделі жөндеу, негізгі құралдарды сатып алу) |
мың. тенге |
0 |
0 |
0 |
6. Өзге де шығыстар (әдебиет, кеңсе және шаруашылық тауарларын сатып алу және т. б.) |
мың. тенге |
0 |
0 |