Оқытушының аты-жөні: Мамбетова А.Т. |
| ||||||
Қатысушылар саны: 3 |
Қатыспағандар:0 |
| |||||
Алжапқышты дайындау технологиясын таныстыру, оқушыларға алжапқышқа матаны қалай таңдау туралы мәлімет беру |
| ||||||
Барлық оқушылар: •Алжапқышты өзге киімдерден ажырата алады. •Алжапқыш тігуге қажетті материалдармен жұмыс жасай алады |
| ||||||
Оқушылардың басым бөлігі: • Алжапқышқа қолданылатын материалдармен мақсатты түрде жұмыс жасай алады; • шығармашылықпен таңдау жасап,алжапқышқа керекті мата түрін таңдай алады |
| ||||||
Кейбір оқушылар: Таңдағанын түсіндіре отырып, жұмысты орындай алады, керекті материалдармен мақсатты түрде жұмыс жасай алады; Алжапқышты ережеге сәйкес орындап,материалдардың сапасын ескеріп, шығармашылықпен жұмыс жасай алады. |
| ||||||
Оқушылар: • матаның, жіптің ерекшеліктері мен сапасын анықтап алжапқышқа керекті матаны қалай таңдайтынын түсіндіреді |
| ||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: алжапқыш, лента, кружева, брезент, тесьма, алжапқыш формалары |
| ||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер: Талқылауға арналған сұрақтар: -Алжапқыш қандай мақсатта қолданылады? -Алжапқыш тігуге арналған мата түрлері атаңыз? -Алжапқыш формасы қандай болады? |
| ||||||
Киімге қойылатын талаптар,тігін машинасында отыру тәртібі,тігін машинасының механизмдері |
| ||||||
Жоспар | |||||||
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
| |||||
Сәлемдесу, түгелдеу және сабаққа дайындықтарын тексеру «Кім жылдам?» ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталау Ұяшықтарға сұрақтар жасыру 10 10 10 20 20 20 30 30 30 1. Машинада дұрыс отыру тәсілі (арқаны тік ұстап машина мен адам арасы 30см болу керек) 10 2. Машина инесінің қызметі қандай? (негізгі қызметі тігіс тігу) 10 3. Тігін машиналарының неше түрі бар? (қол жетекті, аяқ жетекті, электр жетекті) 10 4. Машина тігістерінің түрлері?(жапсырмалы,бастырмалы және шет тігіс) 20 5. Тігін машинасының ең алғашқы жобасын кім ұсынды? (1755ж неміс Карл Вейзентель, 1834ж американдық Уолтер Хант) 30 6. Электрлі машина жұмысын аяқтау үшін қандай операциялар орындалады? (инесін төмен түсіру, табанын төмен түсіру, тоқ көзінен ажырату) 20 7. Тігін машинасын жұмысқа қалай дайындайды? (астыңғы және үстіңгі жіптерін сабақтау, машшина жанын артық затардан тазарту, машинаны тоқ көзіне қосу) 30 8. Жалпы тігін машиналарының аттарын ата. (чайка, джаноме, сингер, зингерт.б) 30 9. Машинаның жақсы жұмыс істеуінің маңызды шарты...(иненіңдұрысорнатылуы) 20
Алжапқыш – киімді лас болудан қорғану үшін қолданылады. Осыдан алжапқыштың формасы мен материалы жасалатын жұмысқа байланысты болады. Мысалы жұмыс жасайтын зауыттың дәнекерлеуіші үшін алжапқыш мықты және айтарлықтай жабық формада болуы тиіс. Мұндай алжапқыштарды теріден немесе брезенттен тігеді. Ал үй жұмысы үшін және оқушылар үшін де алжапқышты әр түрлі формада және де кружевадан, лентадан, тесьмадан, вышивканы қолдану арқылы жасауға болады. Ол үшін табиғи матаны (мақта, лен) қолданған дұрыс. Олар ауа жіберетін, гигроскопиялық, санитарлы-гигиеналық талаптарға сай болып келеді. Егер де алжапқыш қатты матадан тігілетін болса, онда өңдеуді бір түсті ету керек. Негізгі матаның суреті ашық түсті және ірі болған сайын, оның өңдеуі ұсақ болуы керек. Ашық түсті маталарды аздап ашық, ақ, қара немесе сұр түспен байланыстыру керек. Өңі ашық түссіз маталарды ашық өңдеумен жасаған дұрыс. Рефлексия: Басбармақ әдісі Өзіндік жұмыс: Қайшымен және желіммен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру. Оқушыларға өздеріне ұнаған алжапқыш моделін түрлі түсті қағаздарын жасату.
Әр топқа бір конверт тастаймын. Конвертте екі топқа берілген мәтін бойынша тақырыпты қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында сұрақтар берілген. Оқушылар конверт ішіндегі сұрақтың жауабын айтады. Қорытынды бөлім Сабақты қаншалықты меңгергенін тексеру мақсатында тест алу. Тестке жауап беріп болған соң екі топтың тесттерін алмастырып, тақтадан дұрыс жауабын көрсету арқылы тексерту Тестке жауап береді. Басқа топпен алмастырып тақтадағы дұрыс жауап бойынша тексереді.
|
Ұяшықтағы сандар
А4 парақ |
| |||||
Бағалау Оқушылар критерий арқылы өз өздерін бағалайды. Рефлексия Оқушылардың сабақтан алған әсерлерін параққа жаздыру Оқушылар алған әсерлерін жазады. Үйге тапсырма Өздері ұсынатын алжапқыш эскизін салу бұқаралық ақпарат құралдары, ғаламтор мәліметтерін жинақтау. |
| ||||||
|
| ||||||
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКT байланыстары Құндылықтардағы байланыс
|
| |||||
Тапсырманы орындауына,жаңа сабаққа белсенді қатысуына және сабақты меңгергендігіне байланысты бағалау.Оқушылар бірін-бірі бағалау |
Сызу,сурет пәндерімен пәнаралық байланыс бар. Таныстырылым қолданылады. Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесі сақталады. |
|